tisdag 28 februari 2012

Ledig!

..Men trots det blev det ingen sovmorgon. Halv åtta klev badrumsgubbarna in och satte igång så då känns det inte så bra att ligga i sängen tycker jag..
Skulle pallrat mig iväg till gymet med Patrik, men han svarade inte, och jag va för trött och lat så jag hoppade det! Får se till att ta en promenad under dagen istället!
Hoppas min vän Malin pallrar sig in till stan idag från Hölö, skulle vara mys!

Idag är det James första dag på nya jobbet. Scania ringde till honom i förrigår och frågade om han kunde jobba i två månader, så han nappade på det erbjudandet! Dels för att ha nåt att göra men mest för pengarna såklart! Om vi ska kunna hitta på nåt skojigt i sommar:)
Nu ska jag ta en kopp kaffe och glo på dator och tv ett tag!

Hörs!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Josephine sa...

Ska du inte åka till landet med mormor och morfar idag? Mormor ringde mig igår men hon sa att du inte svarade...