måndag 26 november 2012

Gbg<3

Helgen i Göteborg passerade alldeles för fort! Men det är ju så när man har roligt sägs det..
Fick träffa Andreas syster med flickvän, samt hans mamma med pojkvän och tre barn!
På fredagen gick vi på restaurang, efter det köpte vi med oss godis och åkte hem till lägenheten och slappade!
Lördagen spenderades på stan. Tanken var att julshoppa lite men de va så sjukt mkt folk så jag orkade inte.
Vinkade hejdå till syrran, sen mötte vi upp Jocke för en fika.
Fika för grabbarna är tydligen öl när det är lördag, jag själv tog en gammal hederlig kaffe med muffins.
Därefter mötte vi upp A's mamma med respektive sen begav vi oss mot Liseberg. Så himla mysigt att strosa runt där och provsmaka diverse korvar, honung, bröd och glögg! Åkte en karusell med ungarna och spenderade alldeles för mycket pengar på chokladhjul och andra spel. Den enda som vann var Andreas.. 2kg dumle, en nalle och en juicepress! Har aldrig skrattat så mkt som när vi försökte vinna en vattenkokare och en stavmixer!
Jag vann iofs en liten nalle.. Knappt värd att nämnas..
På söndagen packade vi ihop lite saker från Andreas lägenhet, så nu är vi sambos på riktigt!:)
Sen körde vi hemåt och idag blev det en rejäl sovmorgon till klockan ett(!!). Det behövdes tydligen.
Nu känner jag mig iaf fylld med energi och kärlek!
Andreas är världens bästa och hans familj likaså!
Det gör inget att jag har otur i spel när jag till slut fått tur i kärlek!❤















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: