fredag 19 augusti 2011

Helvetesnatt...

Inatt mådde jag inge vidare! Det började igår kväll, började med halsbränna och ont i övre delen av magen, sen mådde jag jätteilla och kunde inte sova. För en gångs skull lyckades James somna innan mig.. sov till och från hela natten, koncentrerade mig på att inte spy! så himla jobbigt.. Idag har jag därför legat i sängen hela dagen och kollat på Tre kronor. Känns lite bättre nu men inte helt 100! Missade tidsbokningen hos doktorn också så det får vänta tills på måndag.. Min mage och dess problem är ett åtekommande inslag i mitt liv tyvärr, bäst att kolla upp det en gång för alla så det inte är nåt allvarligt!

Nu sitter jag och trycker i mig fiskbullar och pulvermos som jag hittade längst in i skafferiet! riktigt smarrigt.. Förbereder mig inför en stängning på jobbet.. som vanligt..=(
Så himla trött på det här nu.. Hinner inte umgås med någon!
Men nu tror jag att jag vet vad jag villplugga, men jag håller det för mig själv ett tag, jag har en tendens att ändra mig rätt mycket;)

Nåjaa, ha en trevlig fredagkväll mina kära vänner!
Vi ses imorn när världens bästa storasyster ska firas=) <3

Skulle inte vara helt fel att mysa på en varm strand med den här hunken just nu..<3

Inga kommentarer: