måndag 24 december 2012

God Jul

Sitter för tillfället framför brasan hemma hos mamma, lyssnar på julmusik och dricker kaffe. En bättre start på julafton kan man inte få! Åkte hit när jag vaknade och åt en brakfrukost, idag blir det firande med Josse, Peder och mamma, och så kommer mormor och morfar hit en stund på dagen innan dom beger sig mot moster med familj.
Igår hade vi en mysig jul hos pappa! Massa god mat och fina klappar, supermysigt!!
Jag älskar julen. Jag vet att jag kommer få en underbar julafton, precis som alla år. Den enda som saknas är min älskling som är hemma i Småland och firar med sin familj!
Men på torsdag får jag äntligen pussa på honom igen:)

Jag ville bara önska er en underbar julafton!
God jul!



























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: