onsdag 12 december 2012

Twentyfuckingfive!

De va de de. Min ungdom är nu officiellt förbi. Nu är jag mellan 25-30. Kul.

Nä, inte speciellt faktiskt. Men det är ju bara att gilla läget! Finns inget jag kan göra åt saken.
Det kanske är nu livet börjar på riktigt? Det kanske är nu jag kommer på vad jag vill göra, och kämpar för det.
Jag har ju redan världens bästa familj, vänner och pojkvän. Det enda som inte klaffar nu är jobblivet. Jag är faktiskt mer peppad än någonsin nu på att verkligen komma på vad jag vill göra, att behöva plugga upp några ämnen känns faktiskt inte så farligt nu. Dags att börja anstränga sig lite. Måste kliva ur min trygga lilla bubbla jag har byggt upp under alla år på maxi. Jag kan ju faktiskt så mkt mer än PLU koder!

Idag ska jag däremot inte ta tag i nåt! Idag njuter jag av ensamheten då min bättre hälft for till Göteborg imorse för att besiktiga sin lägenhet! Han är tillbaka hos mig imorn, och även om jag absolut inte störs ett ögonblick av att ha honom omkring så är det skönt att vara för sig själv ibland.
Jag har precis avnjutit en brakfrukost och sitter fortfarande i morgonrocken! Ikväll ska jag på glöggmys hos Angelica så det blir en lugn dag för min del!

Hoppas ni får en bra dag!! Puss❤
Lite bilder från dagarna som gått!































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: