måndag 18 februari 2013

Bajs

Idag känner jag bara för att säga upp mig från jobbet, säga upp lägenheten och bara dra! Take a chance liksom, våga! Jag är sååå less på att vara så förvirrad som jag är!

Varför är det så jävla svårt att veta vad man vill göra?!
Jag borde träna, men tänk om jag fan inte vill det då?? Och jag borde plugga upp mina ämnen men det är ju så jävla tråkigt!!
Jag orkar inte bry mig längre om vad folk tycker om en!
Om andra vill träna och hålla på så får dom väl göra det, det betyder inte att jag också vill det! Och om nån vill bli framgångsrik och ha världens karriär så varsågod! Det kanske inte passar mig!

Jag önskar bara att jag visste vad jag ville, så jag kan skita i vad andra tycker och gör, och bara köra på. Men istället rullar det bara på i samma hjulspår dag ut och dag in... Så jävla tråkigt.

Så jävla less..



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: