söndag 3 februari 2013

Big day

Imorn är det dags. Dagen är kommen då jag ska förnya mitt gymkort!! Måste komma igång igen, jag märker att jag gått upp i vikt, och det har blivit alltför mkt godis, onyttigt mat och andra godheter den senaste tiden! De omtalade sambokilona I guess!
Men nu ska dom väck!
Planen är att inte gå all in från början, då vet jag att jag tröttnar! Börjar med tre gånger i veckan, och nåt spinningpass eller liknande emellanåt! Det blir bra.

På tal om godheter, är precis hemkommen från Fredrik där det blev tacos och godis framför en ganska sugig skräckis!! Mitt förslag om paranormal activity var inte intressant! Men sällskapet var iaf det bästa:) och de e ju de som e huvudsaken!

Nu ska jag strax hämta min älskling från jobbet, sen ska jag lägga mig och läsa min nya tidning! Måste skaffa mig lite inspiration!

Nattinuffsan!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: