måndag 15 april 2013

Trött!

Vaknade nyss. Känns som att jag blivit överkörd av en buss:( helt mosig..blir en lugn dag fram tills jobbet kallar. Regnet öser ju ändå ner, låter det som, så jag behöver inte ha dåligt samvete över att inte vara ute i solen!

Drömmer så mkt om nätterna! Undrar om det är de som gör att jag aldrig känner mig utvilad? Konstigt det där..

Som oftast så har jag haft en bra helg, jobbat och festat lite! Samt däckbyte och lite mys, men inte så mkt då jag och Ante haft aktiviteter på olika håll:( känns som att vi aldrig ses längre.. Trist! Den här veckan matchar våra jobbtider bättre, och på fredag ska vi på tacokryssning ihop med jobbet. Det blir nog skoj:)

Ska käka lite frulle nu. Sen fortsätta chilla i sängen!
Ha de!!














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: