torsdag 11 april 2013

Sjukt dålig på att blogga!

Ursäkta för det:) om det är nån annan som tittar in ens förutom Anna-Karin;)

Dagarna går! Jobbar, myser och har kul! Hade en asrolig helg i Linköping med tjejerna, massa vin, skratt, dans och mys. Har även börjat köra LCHF. En vecka har gått och det går utmärkt! Har dock igen våg hemma så ska kolla ikväll när jag kommer till mamma om det syns nåt på siffrorna, jag tycker mig se lite skillnad iaf, vilket är roligt:) måste bli bättre på att träna dock!

Vet inte vad mer jag ska skriva om!! Som vanligt händer det inget speciellt spännande i mitt liv. Längtar till vår och sommar när man kan hitta på mer roliga saker utomhus!

Bjuder på lite bilder istället så hörs vi snart igen:)

























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: