torsdag 20 oktober 2011

Full rulle!

Gårkvällen va underbar! Käkade på Max, och efter det for vi upp till Globen och tittade på glada hudikteaterns uppsättning av Elvis! Överraskningen gick hem kan man lugnt säga:) älsklingen var så glad!
Och idag blev det en tidig morgon! Skjutsade James till jobbet halv sju, hem och städa toaletten, åka till Malin och hämta grejor, skjutsa Malin till jobbet, hem till mamma och slänga i en maskin tvätt, åka till peders firma för att kolla nytt batteri till bilen, och nu e jag hemma hos mamma igen och ska hänga tvätten! Måste åka och handla lite också, sen hem och göra mig i ordning, fixa en skoluppgift komma på vad jag ska packa inför Riga imorn, och sen jobba kväll!! Full jävla rulle hela dagen! Men men, kommer ha en kanonhelg med mina tjejor i helgen iaf!:) det ser jag fram emot! Nä, nu har jag ite tid me det här längre!
Ciao!!




Bästa platserna!:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: