onsdag 5 oktober 2011

"hur kunde det bli såhär fel? Det skulle ju alltid vara du och jag! Vi skulle ju visa varandra världen, och inget fick nånsin komma mellan oss. Men nånting kommer alltid emellan och någon slutar alltid älska först! Men varför kan det aldrig va jag? Å nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete, för att hjälpa mig ta mig igenom min situation, men jag vill inte ta mig igenom nånting!

Varje litet steg du tar och varje gång som du för ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör, och varje gång som du ler, hugger det till i mitt bröst, för jag vet att jag aldrig, aldrig aldrig mer kommer få ligga brevid och kalla dig för min..."

Lasse Linds ord passar in bra på vår situation. Jag saknar dig J! Jag saknar dina händer, dina läppar, din famn, ditt skratt, dina komplimanger, din brytning, din röst! Tryggheten du ger mig, kärleken, lyckan! Allt!
Jag sover aldrig lika bra någon annanstans, som i din famn<3














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: