tisdag 18 oktober 2011

Ont!

Ont i maaagen! Kan va mensvärk.. Resfebervärk inför resan till Riga på fredag.. Mitt vanliga magont som ständigt återkommer! Kanske kan de va ont för att jag e kär! Fast då ska de ju inte göra ont ont! Då ska de ju pirra! Och de gör de ju såklart också, men mest gör de ont!:( så, nu har jag klagat av mig lite. Ska strax gå till jobbet, och de e väl ungefär det enda som e bra med jobbet nu, promenaden dit! Men jag fick ett ganska spännande jobberbjudande igår som verkar kul:) berättar mer sen!
Nåja.. Ha en bra dag!
Imorn ska jag överraska min älskling på vår 11 månaders dag:) det kommer nog gå hem!



Vem e de här förresten James? Han e från Brasilien, är på Nyhetsmorgon:) han sjunger om att "skojsas todas"


Morrn!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: