måndag 14 november 2011

Rättegång..

Hej!

Idag ska jag på rättegång. Det är inte jag som gjort nåt dumt, såklart, jag ska bara vittna om något som inträffat på jobbet för mer än ett år sen! vet knappt vad det är.. Hoppas det går bra iaf! Jag har ju vittnat förut och det visade sig att jag va ganska bra på det så det blir nog inga problem=) Min käre vän Chillonillo följer med, skönt att ha lite stöd.
 Nu ska jag diska helgens berg av disk, sen göra mig i ordning och ta en promenad till scania för att hämta bilen, det är perfekt att James tar bilen till jobbet, för då måste jag ut och röra på mig om jag vill ha den! Perfect!

Nu har jag lite brådis!
have a nice one!

2 kommentarer:

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
James sa...

Skönt att det är över nu :) puss o kram <3