onsdag 9 november 2011

Tänk va lätt det skulle va..

.. Om man var smartare, snyggare, våghalsigare! Då skulle ens karriärsval redan vara klart!
Hade man haft en perfekt kropp, ja, då hade man kunnat bli modell! Hade man varit smartare, kunde man bli tex advokat eller mäklare eller nåt annat tjusigt! Om man hade vågat mer hade man kanske lyckats bra också! Om man vågade ta lite risker och inte tänkte så mycket på pengar eller andra i ens omgivning. Istället blev man en person med 0 % drivkraft, smarthet eller snygghet! (Snygghet som man skulle kunna leva på)
Vafan ska jag göra med mitt liv??! Tänk sist när jag var såhär sugigt jävla trött på mitt liv och bad gud eller whoever om ett tecken! och några dagar senare fick ett erbjudande om at flytta till Milano och jobba som barnflicka! som en skänk från ovan! jag nappade på erbjudandet och tog det stora steget ut i världen, men lessnade och hamnade på samma ställe som innan, samma ställe som de senaste sex(!) åren! Ica maxi... och jag vet att jag är den enda som kan göra nåt åt mitt liv men jag vet inte vad jag vill göra!!! Jag har ingen aning!! Tänk va lätt det skulle vara om nån bara ruskade om mig och sa till mig vad jag skulle göra! Fan va less jag är..
Så. Jävla. Less.

Inga kommentarer: