fredag 6 januari 2012

jag är så förbannat trött på den här jävla vuxenmobbningen som pågår omkring mig. Att folk inte kan förlåta, ha förståelse för att alla människor har känslor, att man inte kan bete sig hur man vill bara för att man tror att ens egna väg är rätt! För det är ta me fan mobbning! Jag har alltid ställt upp för folk! Alltid försökt göra mitt bästa och en stor egenskap jag besitter är att kunna förlåta, glömma och gå vidare! Att vara så barnslig att inte låna ut stolar till en vän, för att man inte blev bjuden till en fest som man ändå inte vill gå på är fan patetiskt. Och ni ska va mina vänner? Jag vill inte ha nåt med nån att göra längre när det är såhär. För som sagt, det är mobbning. Och personen ni mobbar HAR känslor, BLIR ledsen och sårad. Och jag me. Jag är inte lilla tysta Johanna längre som man kan köra över för att jag ändå aldrig säger emot. Jag står för vad jag tycker och känner och jag tänker fan inte ta nån skit längre, från nån! - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

malin sa...

vad äre som händer?