söndag 15 januari 2012

James

Jag älskar honom. Jag kommer alltid göra det och det kan ingen ta ifrån mig.
Alla par bråkar, alla säger och gör saker som dom sen ångrar, vi är inte unika på det sättet! Det är mitt fel att det blivit såhär, jag har sagt för mycket och formulerat mig tokigt. När andra berättar om vad dom har för problem skrattar vi bara åt det, tycker att de e charmigt!
Varför har folk reagerat så starkt på våra problem?

Jag är i ett förvirrat tillstånd just nu. Men om jag kommer på att jag vill ge oss en ny chans vill jag veta att ni gör det också!
Jag älskar dig James. Förlåt för att jag har fått dig att framstå såhär. Du är underbar! Om folk gav dig en ärlig chans skulle dom också inse det.



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

James sa...

<3<3<3

Kasia sa...

YOU go girl! Kämpa för kärleken. I slut ändan har du din man vid din sida och han dig. Vårda älska och respektera varandra, alltid!
Jag håller tummarna för er och vet att ni är menade för varandra!
Loveski <3