söndag 1 januari 2012

2012

Första dagen på nya året har just passerat, en hyfsat bra dag. Hoppas att resten av året fortsätter i samma riktning.. Det kan bara bli bättre än föregående år iaf. Jag vill att alla mina vänner och min familj får mkt kärlek och allt annat dom önskar sig, och framför allt önskar jag att jag får må som jag förtjänar. Nu ska jag och mitt sovsällskap för natten, Fridalo sussa!
Känns tomt i sängen.. Men jag vet att det kommer lösa sig, för både mig och mitt hjärta J.. 2012 ska bli ett positivt år! Bort med alla dumma tankar och annat jobbigt.. Det kommer bli bra.















Sista bilden är rolig.. Gick in till Angelica och hittade en klump me människor och en hund i deras säng.. Blev en lyckad nyårsafton på nåt sätt iaf:)
Dock saknade jag en rejäl famn och en nyårspuss på tolvslaget.. Men förhoppningsvis får jag uppleva det nästa nyår, med den jag verkligen vill<3

Natti!<3


- Posted using BlogPress from iPhone

Inga kommentarer: