torsdag 1 mars 2012

Myskväll..

När älskling kom hem tog vi en promenad till moraberg! Jag va på jakt efter en elvisp, men kom istället hem med en vindjacka som jag köpte av Nillan! Schampo, balsam, hårinpackning och en badrumsmatta:) hade gärna tagit en promenad hem också men James va trött i benen (klenis;)) så de fick bli en bussresa, klev av på stan och köpte fina muffinsformar på in&finn sen gick vi hem och jag lagade mat och bakade medans J latade sig i soffan med en öl.. Men inte mig emot, då får han ta hand om disken när jag stökat färdigt;)
Nu börjar snart BB! Till det blir det en kopp te med muffins!

Imorn ska jag förhoppningsvis leka med min mor.. Ska försöka få med henne till Ikea:)
Puss


Min fotmassage gick uppenbarligen hem..:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: