torsdag 1 mars 2012

Sovmorgon!

De va skönt att sova ut idag.. Men jag vaknade med ont i huvudet, skitont i huvudet! Så jag har precis tagit en tablett och hoppas att det går över.. Ska få i mig lite frukost också så kanske det känns bättre sen.
Vad dagen har att bjuda på återstår att se!
Hoppas ni får en bra dag!

Hade förresten en mysig kväll igår här hemma med James och Ullis, vi åt utsökt lax med pressad potatis, och till efterrätt hade jag gjort blåbärspaj i små söta hjärtformar som jag hittade på in&finn! Och självklart tittade i på big brother;)
Sen provade vi också nya duschen och toaletten! (Jag och james alltså, inte ullis;)) Så otroligt skönt att det är färdigt! Idag är dom bara här och småfixar med element och sånt!

Nåja, Ciao!







- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josephine sa...

Vilka fina formar, såna där vill jag också ha! Fanns det fler färger?

Johanna sa...

de fanns rosa också! 15 kronor styck:)