måndag 19 mars 2012

Siesta!


Efter morgonens träning fick det bli en liten dusch och en liten frukost:) och en liten siesta.. Jag är verkligen ingen morgonmänniska! Har svårt att ta mig upp ur sängen nu, men de börjar bli dags för om en timme är det inbokat en lunch på stan med Josse och Malin! Sen är det bara att tagga jobb!
Ska dock inte klaga! Den här veckan jobbar jag bara idag och imorgon sen har jag sex dagar semester! Det var tänkt att jag och James skulle åka någonstans men eftersom han fått nytt jobb blir det inget av med det:( fr väl typ.. Träna istället! Och hitta på nåt kul i helgen!

Nä, uppgång var det! Gäsp..



En mysig sommarmorgon..

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josephine sa...

Låter som ett ypperligt tillfälle att komma igång med träningen!

Anonym sa...

sexy baby