tisdag 4 september 2012

Folk asså.

Än är inte den sista idioten född! Blir så sjukt trött på folk. Vissa har verkligen inga gränser när det kommer till att bete sig illa mot nån! Idag blev vi tex kallade för "fittpersonal" för att personen i fråga inte fick hämta ut ett paket med ett utländskt körkort som gick ut 2010, hur fan kan det va mitt fel att dom inte skaffar ny legitimation? Och en annan blev arg för att hon inte fick hämta ut ett paket som stod på hennes dotters namn! Hur fan ska jag kunna veta de?!

Vi kanske helt enkelt ska ta bort legitimationstvång på paket så får folk hämta ut vad fan dom vill? Det blir nog skitbra, ska framföra det till posten! Då ska jag hämta ut nån schysst tv som nån beställt!!!!! Blir så jävla less..

Hela dagen va i princip piss. Så trött på allt och alla.
Vill inget hellre än att fly stan!! Helst igår.

Nåååja, gjorde scones och te till middag idag, det va ungefär det jag orkade med. Dagens lycka.

I övermorgon ska jag äntligen få kärlek igen! Irl, även om jag blivit överöst med kärlek via telefon och Skype:)
Behöver det nu känner jag!<3

Hoppas ni haft en bra dag! Morgondagen hoppas jag blir bättre för mig!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: