torsdag 6 september 2012

Mot Götet!

Just nu befinner jag mig på tåget mot Göteborg! Har fönsterplats å grejer! en trevlig karl brevid mig som hjälpte mig med väskan, ett fyllo snett bakom som pratar högljutt i telefon med en dalmas tydligen, och ska prompt veta vart ordet "mas" kommer ifrån. Bruden bakom pratade i telefon första timmen om "han ba, och hon ba, och dom ba, och vi ba" och gubben snett framför har slocknat och snarkar.. Hööögt!

Men de e lite mysigt ändå. Har sett ett avsnitt av modern family, läst en tidning med världens bästa artikel, käkat godis och lyssnat på musik!
Nu är det bara en timme kvar tills vi e framme! Så snart ska jag få
Pussas och kramas med världens bästa kille!!:) <3




Fönsterplats! Fint skare va!



OMG!!



Bästa!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: