fredag 14 september 2012

Fredagsmys!

Slutade jobba klockan tre, handlade med mig sallad, mozzarella, godis och cola hem och sen dess har jag bara chillat! Legat i sängen och kollat på modern family (som vanligt) råkade även somna lite och vaknade när det var mörkt ute! Så nu blir det kanske svårt att somna sen.. Även om jag fortfarande e rätt trött.

Nu sitter jag och tittar på fångarna på fortet och snart ska jag nog hoppa in i duschen!
Saknar min Andreas så otroligt mycke nu! Bara fem dagar kvar tills vi ses<3
Och imorn ska jag få träffa mina bästa tjejer igen! Det var på tok för längesen:)
Och sen blir det självklart jobb i helgen. Men jag jobbar sköna tider så det känns helt ok.

Hoppas ni har en mysig fredag!

Fick världens sötaste gonattpuss av min favoritRasmus nyss! Hur söt får man va?!:)







Dagens middag! Panerad mozzarella med sallad och avokadoröra! Brutalt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josephine sa...

Fan vad gott! Kan du komma hem till mig och laga mat nån gång?!

Anonym sa...

åhhhh lilla rasmus puss till fina johanna puss kompis min hoppas det går bra på jobbet idag.