onsdag 17 oktober 2012

20121016

Yo!

Nu har jag krupit ner i soffan efter en hel dag med flängande! Startade dagen med en pannkakslunch hos mig med syrran, Efter det begav vi oss till sjukan för att operera bort en daggmask ur hennes kropp, gick snabbt och nästan smärtfritt:)
Därefter tog vi en blåsig långpromenad till maxi för att hämta ut ett paket och handla lite.
Däääärefter spårade det. Blev missförstånd så mitt paket hamnade i södra på postterminalen där, så det blev till att låna bil och åka Södertälje runt för att få tag på mina grejor. Det löste sig till slut iaf så de va ju skönt. Kvällen spenderades hos Karine med mat, fruktsallad och choklad! Och såklart Rasmus-mys!:)

Nu ska jag dricka te och vänta på att min karl ska sluta jobba så vi kan prata:) på fredag far jag återigen till Göteborg!!!!<3 en hel månad sen vi sågs. Ska bli så mysigt.

Hoppas ni haft en bra dag!
Natti! Puss
Juste, har ny hårfärg också! Hiss eller diss? Jag måste vänja mig lite men jag tror jag e ganska nöjd:)




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: