fredag 12 oktober 2012

Fredagsmys

Dagen började med en iskall cykeltur till jobbet innan tuppen va uppe! Brainfreeze deluxe! Väl på jobbet insåg jag att dagen skulle spenderas med världens bästa Erik! Yayster:)
Fick dock glida hem redan vid två, så då vilade jag lite i soffan.. Sen tog jag en promenad ner på stan för att hämta ut ett paket, gick hem igen, lagade mat och sen dess har jag bara chillat!
Är sjukt trött, och har lite träningsvärk efter min och syrrans springtur igår! Sjukt stolt över mig själv.
Ska försöka hinna me en till vända i helgen tänkte jag!

Dagens tråk va ju beskedet om att min älskling inte får behålla sitt jobb... :( det här me att varsla folk är inte kul!!
Jag hoppas att nåt nytt snart dyker upp! Annars får han flytta till mig!!:) vilket jag såklart skulle gilla...

Snart ska jag hoppa in i duschen sen blir det till att sussa!
Hoppas ni har en trevlig kväll!




Och btw! Fyra dagar rökfri;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: