tisdag 30 oktober 2012

Latsidan

Ligger verkligen på latsidan när det kommer till min kära lilla blogg:) men min älskling är på besök så jag har annat för mig!

I fredags blev det en mysig middag hos mamma och Peder. Och i lördags efter jobbet blev det middag och vin med fina vänner! Söndagen spenderades på jobbet och på kvällen blev det bara hemmamys!

Igår blev det ännu en fotbollsmatch! Jag gillar't! Härlig stämning och roligt att göra nåt man inte brukar göra. Dock jävligt kallt men de hör väl till!
Fick även träffa Andreas pappa en snabbis, jag tror jag blev godkänd;)

Nu ska jag återigen bege mig mot jobbet! Inte det roligaste att gå upp när det är sånt här pissväder och min älskling ligger kvar i sängen.. Men imorn är jag ledig så då får vi hänga hela dagen!

Hoppas ni får en bra dag!










- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: