torsdag 31 januari 2013

Ledigt

Idag har jag varit ledig!! Så skönt:) igår blev det möhippa för Lina! Vi kidnappade henne på jobbet, drog med henne till Sthlm där hon och hela gänget fick spela in en låt i em riktig studio! Såå kul! Efter det blev det middag och vin på en libanesisk restaurang! En väldigt lyckad kväll med bästa maxitjejerna:)

Idag var jag återigen hos studievägledaren. Det kändes bättre idag när det inte var drop in utan när man kunde sitta i lugn och ro och få svar på alla frågor. Nu har jag lite mer koll så nu känner jag mig rätt redo att sätta igång med plugget igen!

Efter det åkte jag hem och kröp ner brevid min älskade, bästa Andreas igen!
När han sen skulle kolla på fotboll bjöd jag in mig själv hos Frida där jag fick gosa lite bebis ett tag!! Sååå mysigt!! Vill ha en egen!;)

Nu har jag precis kommit hem efter en liten handling med syrran! Ska plocka och fixa lite innan min älskling kommer hem från jobbet!

Hoppas ni haft en bra dag:)

























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: