fredag 29 mars 2013

Krämpor.


Det är inte lätt att bli gammal ska jag säga er! I onsdags var jag hos doktorn för att ta en titt på mina eksem, samt få en koll på min stackars mage som aldrig slutar krångla. Fick lite pillz utskrivna och lämna lite blod, sen ska jag även få en remiss till att kolla "the inside" så att säga. Trevligt.

Har även dragits med en jävla tandvärk de senaste fyra dagarna, eller mer tandköttsvärk. Har knappt kunnat äta nåt, och har så jävla ont, men tänkte att det nog går över med lite Ipren och citodon. Men icke, imorse stod jag inte ut längre så mamma och Peder fick skjutsa upp mig till tandakuten inne i stan, där jag fick penicillin utskrivet och så spolade han rent lite, fyfan va ont det gjorde!!! Men nu blir det förhoppningsvis bra efter ett par dagar.

Ska strax bege mig mot jobbet, är sjukt trött och seg, men är det 100% ob så sjukskriver man sig inte.

Glad påsk mina vänner!
Kram




Myskväll med mina krabbar igår!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: