fredag 24 maj 2013

Finally friday!

Ligger i sängen efter ett riktigt bra träningspass, springa upp och ner i tvättstugan!
Låg och velade fram och tillbaka imorse när klockan ringde.. Tänk att de ska va så svårt att gå upp?!
Till slut kom jag iaf fram till att det inte ska behöva gå så långt att jag måste börja vända ut och in på trosorna, så de va bara att pallra sig upp.

Har hunnit ligga i sängen litegrann emellanåt så det får jag ju va glad för!
Nu ska jag strax åka till jobbet, efter jobbet ska jag hänga med mina bästa tjejer! Det ska bli kult. I helgen kommer även Andreas pappa och syster upp, så på söndag blir det fotboll och häng med dom:) ska bli så roligt att träffa dom igen!

En liten bildkavakad(?) från veckan som gått!
























Tobias Hysén!❤❤❤;)




- Posted using BlogPress from my iPhone