onsdag 8 maj 2013

Ledigt

Älskar att vara ledig!! Käre gode Gud, gör mig ekonomiskt oberoende så jag alltid får vara fri:)
Idag har jag tvättat, solat, käkat lunch hos pappa, tränat med Karine och sen lagat mat till mig och min älskling! Full rulle, men det gör inget när man får göra det man vill! Imorgon är jag ledig också, och Andreas, vi lyckades för en gångs skull tajma in en dag då vi båda va lediga! Får se vad dagen har att erbjuda förutom ett träningspass med Karine och en sväng till mamma!

Älskar att våren är här för övrigt. Har fått lite färg idag när jag stekte hos mamma. Härligt!!

Nu har jag lagt mig i sängen, är så sjukt trött!
Är nyduschad och har krupit ner i en nybäddad säng! Finns det nåt bättre?:)
Ja, att få sova bredvid mannen i mitt liv. Vilket jag har turen att få göra varje natt❤
God natt!













Några bilder från mitt älskade stubbetorp, mitt hjärta och dagens schtekning!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: