torsdag 30 maj 2013

Snart helg!

God morgon!
Har iofs varit vaken ett tag men ändå:)
Ska strax diska undan frukosten, sen göra mig i ordning för en lunch hos pappa. Ska hämta upp både Josse och Andreas också! Det blir trevligt.
Efter lunchen är det dags för jobb, ännu en stängning står på agendan, kul. Not.

Igår var jag hos frisören och skulle få håret fixat! Precis när jag klivit utanför dörren får jag ett meddelande om att min frisörs hund blivit sjuk, och att jag därför skulle behöva omboka min tid. Ringde upp och fick en ny tid hos en annan tjej, och jag tänkte att på den här salongen jag går till kan dom ju inte ta in nån dålig, så jag chansade.
Färgen blev väl bra, men asså klippningen?! Dessutom blev det dyrare än vad det brukar bli för att hon fick för sig att lägga i en bottenfärg innan slingorna, definitivt inte värt pengarna. Kände mig så ledsen och besviken efteråt. Hur kan man anställa en frisör på typ stans bästa salong, som inte ens kan klippa ordentligt?
Fick lära mig en dyr läxa.
Och självklart är man för feg för att säga nåt.

I helgen ska vi åka till Göteborg! Jag Ante, Josse och Marcus. Ser fram emot det så mycke!! Det ska bli fint väder också:) Liseberg, hotellfrukost och förhoppningsvis god mat!
Ska bli så mysigt!

Nu måste jag lägga på ett kol!
Hoppas ni får en bra dag!




Jag älskar dig!!!!<3<3




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

vi åt lunch tillsammans oxå ju :( du klippte mig ut från din dag snifff