fredag 9 december 2011

Go Jonte, it's your birthday!

I morgon fyller jag år. I 24 hela år har jag levt. Tänk va tiden går fort! Härom kvällen låg jag och hade värsta ångesten över vad jag gjort och inte gjort i livet! 24 år och vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv. Tragiskt.
 När ska man komma på det då?
Jag har i alla fall bestämt mig att från och med årsskiftet ska jag våga mer! följa mitt hjärta och göra sånt som JAG vill göra, inte som någon annan vill göra.
2012 ska bli MITT år!
 Undrar hur många gånger man sagt så.. Men den här gången ska jag verkligen försöka.

Imorgon blir det fika med familjen på dagen, och festligheter på kvällen med lite vänner!
Ska strax ner på stan och köpa någon fin (billig!!) födelsedagsoutfit med Josse, om hon vaknar nån gång..

Puss på er.

2 kommentarer:

Hanni sa...

Jag förstår att man vill vilja något, är sådan press på att man måste bli något, men vem bestämmer vad som räknas? Är det läkare eller civilingengör man måste bli? Är en sådan hets, jag fyller 26 och jag vet inte heller vad jag vill eller inte vill. Jag mår mycket bättre efter att ha slutat tänka på det, någon dag måste det ju komma till en, och åldern spelar ingen roll. Alla har inte lika lätt att veta, som du och jag, men vi har det ganska bra ändå, eller hur? :) Bra att du har en positiv inställning för det nya året! Vi ses på lördag. KRAM

Josephine sa...

Jag vaknade till slut! Och vi kommer va så fiiiina imorgon. Tyckte dina kläder va assnygga! Pusss