torsdag 15 december 2011

Min kropp!

Min krop gör uppror! Har två feta bölder till finnar i ansiktet, rodnad, påsar under ögonen och livlöst hår! Kan det vara ett tecken på stress kanske??!
Orkar inte ha det såhär längre=( Känns som att jag slagit i botten nu..
Varför måste allt hända innan årets högtid också?
I vanliga fall älskar jag julen och allt som har med den att göra, men det här året känner jag absolut ingenting, för någonting.
Som sagt, Jag är helt tom.

Om en stund kommer min älskade syster på fika iaf, jag kämpar med saffranspannkaka här hemma. Hoppas det blir bra. Födelsedagsbarnet Bajsis kommer också hit på sin lunch:) Mys!
Efter det blir det stängning på Maxi.. again...

Ta hand om er<3

2 kommentarer:

Josephine sa...

Det var så jävulusiskt gott!

Christian sa...

Jag gillar oxå pannkakor :(