onsdag 7 december 2011

Jag har lyckats igen!

Har suttit och rullat små "brigadeiros" den senaste halvtimmen.. Varannan stoppade jag nog i munnen iofs! Men det blev ett gäng över som jag ska bjuda på imorn när pappa, Yvonne och Josse kommer på födelsedagsfika:)
Sjukt gott, och hur lätt som helst! Blev några absolut garanterat nötfria till Josse, sen gjorde jag några klassiska med chokladströssel, upptäckte dock att de var spår av nötter i dom, därför gjorde jag några speciella till syrran:) i know, jag har ett hjärta av guld! Men alla måste ju få smaka på dessa bollar som smakar som en del av himlen! Kan jag tänka mig:) nu ska jag hoppa in i duschen, blir en tidig kväll ikväll.. Sjuuukt trött!









En passande liten snöflinga på toppen blev det!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Josephine sa...

Åh, längtar efter att få äta brigadeiros eftersom det är mitt favoritgodis i framtiden!

Josephine sa...

Får jag bara 8 stycken förresten?

Angelica sa...

Oh, vad innehåller dom?