torsdag 3 januari 2013

2013

Nytt år, nya möjligheter!!! Härligt va?!
Jag har sagt det förut men jag säger det igen! Det här året är det dags för förändringar i mitt liv!
Måste. Bli. Fit.

Därför började jag dagen med att åka med älskling till syd, där han skulle ta tåget till Göteborg för att tömma lägenheten. Därifrån blev det en långpromenad hem!
Riktigt skönt, men fan va hungrig jag va när jag kom hem! Det där med att gå upp på mornarna utan att äta frukost är inte min grej! Men men, gjorde lite situps och diverse övningar efter frullen, och sen ringde Skåne och bjöd med mig till leklandet där jag sprang runt med Victor! Himla kul faktiskt. Maten har jag skött hela dagen också. Känner att jag får ta en dag i taget och inte planera så långt fram, då blir det lätt att jag fuskar. Så idag har det gått bra, och imorn ska det gå minst lika bra!!

Nu blir det strax sängen för mig, ska lägga mig och läsa lite, imorn börjar jag sju så då vill jag vara utvilad!

Hoppas ni haft en bra dag!!













- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Angelica sa...

Tips!
Gör veckomatsedel och handla allt på en gång. Då blir det liksom inte fel, all mat finns hemma och ingen anledning att småhandla och "råka" få med sig skit hem :)