onsdag 23 januari 2013

Tatagilivet-onsdag!

Idag är det mycket som står på agendan!
Började morgonen med att lämna in bilen för att laga ett stenskott!
Därefter påbörjade jag mitt spring upp och ner i tvättstugan! Har däremellan beställt ett besökskort till returen, så jag kan rensa ur mitt förråd och slänga allt skräp! Har även kontaktat komvux för att få reda på vad jag behöver plugga upp för att förhoppningsvis kunna söka in till någon utbildning till hösten eller våren! Så jag bokade ett möte med en studievägledare.
Nu ska jag snart springa ner i tvättis igen, sen plocka lite här hemma. Ikväll kommer en kompis till Andreas hit som hade vägarna förbi tälje, så det blir lite middag och förhoppningsvis en hel del grabbsnack! Så får se om jag stannar hemma eller hittar på nåt annat!

Hoppas ni har en mysig onsdag!
Pöss










Lately!!❤❤



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: