torsdag 7 mars 2013

5 km

Jag älskar min Andreas över allt annat! Men när han försover sig och behöver ha skjuts till jobbet klockan sex på morgonen, då skulle jag helst slå nåt hårt i huvudet på han!;)

Imorse får jag dock "skylla mig själv" för då erbjöd jag honom skjuts när han kom hem och berättade att han missat bussen. Jag drog till gymet i samma veva! Jag tänkte att de e väl lika bra att ha det gjort, och klockan sex på morgonen måste det ju finnas lediga springband!

Jag hade bestämt mig för 5 km på bandet. Något jag höll även fast jag försökte övertala mig själv om att de räckte efter 30 minuter, eller efter 2,5 km! Fick avbryta för att springa in och ta lite astmamedicin, men jag ställde mig på bandet igen och slutförde det jag påbörjat! Jag blev så jävla stolt över mig själv när jag va klar!! Efter det blev det mage och armar. Sen åkte jag hem och duschade och åt frukost, och somnade om till halv tolv;)

Nu ska jag diska och fixa lite, sen blir det en stängning på jobbet. Blir en promenad dit idag då ante och Patrik lånar bilen och drar på bandy, tur att de e så fint väder!!

Hoppas ni har en bra dag:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: