måndag 11 mars 2013

Sooooo

Ännu en helg har passerat! Har jobbat hela helgen men har ändå hunnit med en del annat!
I fredags fick jag umgås med några av mina tjejer, blev middag, gladiatorerna och intag av typ världens godaste vit chokladkladdkaka!! Brutaaal!

I lördags jobbade jag och på kvällen blev det mellomys i Hölö hos "skåne" med familj. Lekte med lilla Victor tills jag va alldeles svettig! Han e så söt:)

Igår jobbade både jag och Andreas till tre och därefter for vi mot Nyköping där det var en fotbollsmatch som hjärtat ville se! Dock va det fullsatt så vi fick stå på en snöhög utanför för att kunna se nånting;p men de gick bra ändå!! Älskar att spendera tid med min älskling oavsett vad vi gör!
På hemvägen stannade vi till hos pappa för att få lite mat i oss och avslutningsvis åkte vi till Josse och Markus och kollade på film.
Himla trevlig helg med andra ord!

Idag skulle jag tränat, men jag var tvungen att leta efter min biljett till Alex Schulmans show jag och syrrorna ska gå på nästa helg, hade lyckats slarva bort den men som tur va hittade jag den till slut!

Blir promenad till och från jobbet idag för att "make up" till den uteblivna träningen! Nya tag resten av veckan:)

Hoppas ni får en underbar dag!❤















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: