måndag 18 mars 2013

Helgen som varit

Har haft ännu en superhelg!! Trots jobb:) i fredags jobbade både jag och ante, hyfsat lika tider. Sen blev det sushimiddag och Angie kom hit och hängde med oss framför gladiatorerna!

Lördagen spenderades på jobbet, och efter det åkte jag rally hem för att hinna göra flätor på A-K innan jag skulle bege mig mot syrran för vin och tacomiddag!:) där blev det en hel del skratt, som alltid när vi är i farten! Det är tydligen inte det lättaste att ta kort med självutlösare!!;p

Vid halv sju begav vi oss upp mot Sthlm och maximteatern för att se Alex Schulmans show, "älska mig". Helt ok var den, och rätt rolig emellanåt, men ingen succé direkt! Hur som helst var det roligt att umgås med syrrorna en kväll i storstan!!
Efter showen blev det ett glas vin på medis, sen åkte vi hem! Plikten kallade igår!!

Blev en lugn söndag, Ante jobbade så jag var hemma själv. Skönt!! Blev en lätt middag och lite godis;)

Nu ska jag strax gå upp ur sängen och äta frulle!! Halv tolv ska jag träna med Patrik och Karine!!!
Puss









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: