torsdag 26 april 2012

Satc


Idag när jag åkte och handlade med mamma och syster, fick jag låna Josses satc-box! Vilken lycka! Den bästa serien genom tiderna.. Så när jag kom hem bakade jag äpple/kanelmuffins och gjorde mig en kopp te, så efter big brother blir det maraton!


Idag var det en jobbig dag känslomässigt.. Regnet har öst ner och det har varit grått. Och jag saknar J massor! Är så ledsen över att det blivit såhär.. Och får nästan dåligt samvete när jag känner en liten gnutta av glädje eller hopp, för jag vet att inte han kan känna samma sak..
Det är inte mitt fel att det blivit såhär, jag borde inte känna mig dum när jag sysselsätter mig med att träffa kompisar, träna eller vad som helst. Men sån e jag.. Kanske alldeles för snäll och omtänksam..

Som jag sagt förut, blir inte klok på det här..







- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

kram kompis, jag hoppas att du ska alltid vara den du är, man kan va snäll bara att man kom ihåg va snäll mot sig själv med.... bamse kramar jag är här alltid för sej vad som händer