onsdag 18 april 2012

Sovmorgon..

Igår efter jobbet gick jag på en långpromenad med Josse och Malin, de va kallt, men skönt att få frisk luft och röra på sig. När jag kom hem slängde jag mig i soffan framför big brother, sen fastnade jag framför någon brittisk fängelseserie på fyran så jag kom inte i säng förns ett! Det resulterade i en lång sovmorgon till kvart över tolv idag, men det behövdes, va trött både fysiskt och psykiskt.
Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe, snart är det dags att gå ner i tvättstugan! Har inte tvättat på flera veckor..
Och ikväll blir det fika hos Hanni.

Jag vet att det är bra att göra saker istället för att bara sitta hemma och va ledsen, men det kommer alltid ikapp en ändå, på kvällarna när man kommer hem och kryper ner i sängen helt själv..
Saknar dig som fan<3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: