onsdag 25 april 2012

This to Shall pass..

Dagen har gått i familjens tecken. Började dagen med en lunch på stan med pappa, Yvonne och Josse, solen sken och vi hade det mysigt! Efter det köpte jag med mig ett par bullar och promenerade hem till Matilda där det bjöds på paj och kaffe, och massa snack såklart! Mysigt som alltid<3 efter det blev det ett snabbt stopp hemma sen kom mamma och Peder och hämtade upp mig och vi åkte vidare till mormor och morfar där det blev ännu ett firande av mormor, som idag fyllde 80 år! Vi blev kvar där till ganska sent, och satt och pratade om åldern och livet. Jag berättade om min åldersångest jag fått den senaste tiden.. Allt var då mkt enklare när man var 16,17,18.. Nu när man är lite äldre märker man mer hur det tiden faktiskt går! Snart är jag 25! Och vad vill jag med livet? När ska min bästa tid komma? Eller har min bästa tid redan passerat?
Morfar gav mig det dra rådet, att ta en dag i taget och vara glad över att man vaknar på morgonen! Med tanke på det jag gått igenom den senaste tiden är det inte mycket annat att göra än att just ta varje dag som den kommer.. Och försöka njuta av det jag har.

Jag har sån tur att jag har så mycket underbara människor omkring mig, min familj och mina vänner.. Jag måste tänka positivt och sätta mig själv först. Jag är huvudpersonen i filmen om mitt liv. Jag förtjänar det bästa. Och jag hoppas att det bästa ligger framför mig.
















Nu ska jag avnjuta ett glas vin framför big brother, all by myself<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: