måndag 30 april 2012

Sorg

Man har riktigt känt hur sorgen har legat över vår stad idag. Man kunde nästan ta på känslan. Än en gång har en ung människa försvunnit ur många människors liv, hela dagen har statusuppdateringar på Facebook handlat om en tjej som så många kände. Jag personligen kände henne inte, jag visste vem hon var men inte mer än så. Jag kan inte ens tänka mig hur hennes familj och vänner mår just nu. Även om jag inte kände henne, så blir jag så ledsen och deppig när jag tänker på hur skört livet är. En dag kanske man bara inte vaknar, eller så händer det en vän eller familjemedlem, Gud förbjude. Man ska ta till vara på livet, vara glad för varje dag man får tillsammans med sina kära, för en dag är det över. Usch så sorgligt:( jag är så glad över de människorna jag har i mitt liv. Och jag ska bli bättre på att visa det. Each day is a gift and not a given right.

Jag älskar er mina bästa vänner och familj. Jag hoppas att vi får många år tillsammans<3 ni är bäst!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: