måndag 30 april 2012

Slapp

Dagen blev en riktig slappardag!
Va så sjukt trött efter helgen, och har jobbat som en galning den sista tiden, så trots att solen sken mer än den gjort på flera månader, så stannade jag inomhus för att diska och städa lite! Ska jobba ännu en stängning ikväll, så sjukt trött på stängningar så jag spyr på dom! När dessutom mina vänner ska ses och grilla ikväll, Valborg till ära, känns det extra trisst.
Men jag ser iaf fram emot fredag! Då blir det personalfest på berget! Våra fester brukar bli rätt lyckade.. (kanske för att jag är med i festkommitén) ;) annars blir det jobb i veckan, har inte mkt annat planerat. Men jag tar en dag i taget.

Hade en mysig tjejkväll i lördags Hemma hos Angelica med nästan alla tjejer. Sushi, vin och massa prat! Samt en utgång! Helt perfekt:)




Trött melvin på tjejfest!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: