måndag 14 maj 2012

Aj.


Släpade mig till gymet imorse.. Jag MÅSTE gå och lägga mig i tid på kvällarna, skapa lite rutiner! Men de e fan svårt asså.. Hur som helst. Jag gick upp, åkte förbi mamma och lämnade bilen, blev avsläppt hos Josse och sen vandrade vi tillsammans till gymet. Körde ben! Jag höll på att dö.. Har redan träningsvärk! De va inte så skönt att gå hem därifrån, lär ju sett rätt rolig ut! Men nu i efterhand känns det såklart ändå bra. Man ångrar aldrig att man varit på gymet:)

Slängde ihop en bananpannkaka med keso och hallon när jag kom hem! Va så sjukt hungrig så jag hann inte ta kort på de.. Men gott va de!
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, duscha, diska och plocka undan lite! Sen ska jag vara barnvakt åt världens sötaste Viktor i ett par timmar innan jobbet:)







<3

Inga kommentarer: