söndag 6 maj 2012

Oh life goes on..


Full rulle mest hela tiden. I helgen var jag ledig dock! Men det blev ingen vila för det.. I fredags var det personalfest på berget, en himla trevlig fest, kul show à la Wallmans, sisådär bra mat, och den årliga prisutdelningen som jag höll i! Älskar att stå på scen:)

Vi dansade och drack, tråkigt nog stängde baren väldigt tidigt pga av. Dom tyckte att folk va för fulla! Dåligt tyckte de flesta, såklart, så festen dog ut. Men jag och ett par till drog till flamingo och rundade av. Avslutade kvällen med en tredjedels kebabrulle, sen gick det bli en bulle hem där jag stupade i säng.
Lördagen spenderades med Fredrik i vårsolen, efter det kom bakisheten ikapp mig, så vi gick hem till honom och kollade på Kenny starfighter, ni förstår ju vilket humör man va på...
Blev en mysig middag på Rosbacken på kvällen, jag dissade en utgång, trots att jag tog ett par återställare hos mamma, men jag kunde knappt hålla ögonen öppna!
Idag var jag, mamma och Josse på Ikea. Köpte några matlådor, ljus och en kastrull. Omöjligt att gå tomhänt därifrån.

Kvällen spenderas i soffan, ska kika på big brother sen blir det en tidig kväll för mig! Imorn blir det till att jobba ett dagpass for ones! Tack katta för det;)
Hoppas ni haft en bra helg!



















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: