onsdag 16 maj 2012

Lägenhetsjakt!

Varenda dag går jag in på diverse bostadssidor, har även lagt ut en annons i LT som borde finnas med nån dag i veckan. Vill sååå gärna ha balkong! Och två rum! Älskar min lägenhet, den e supermysig men jag känner att jag vill ha ett separat sovrum och som sagt en balkong som jag kan inreda mysigt! Dessutom bär den här lägenheten på en del jobbiga minnen, så det skulle vara skönt att få en nystart!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Karine och blev bjuden på middag! Käkade lite godis, pratade massor och tog det allmänt lugnt! När klockan närmade sig tolv kände jag hur ögonlocken åkte hiss upp och ner! Och blev erbjuden en sovplats över natten! Eftersom hennes kille jobbade natt så sov jag över, ville inte gå hem i mörkret själv!
Vaknade klockan sex, pallrade mig hem för att byta om, sen bar det av mot gymet! Jag och Josse körde bröst och axlar, så imorn kommer jag inte bara ha ont i benen, utan även i överkroppen också! De blir nice!

Tog en liten siesta efter frukost när jag kom hem, och nu ska jag plocka undan lite och fixa! Ikväll kommer min Matilda på middag!


De e inte varje dag man hänger på låset till gymet! Var ju tvungen att föreviga det;)





<3

1 kommentar:

Anonym sa...

<3 kramar tack för sällskapet kompis