onsdag 30 maj 2012

Krig

Det pågår ett krig på jobbet nu ang. Våra nya kepsar vi tvingas ha på oss! Vi gjorde en protestlista men fick svaret att vi borde lägga ner tid på annat? Vad e de för jävla svar? Det är ju ändå vi som måste ha skiten på oss! Här trodde jag att vi hade nåt som kallades demokrati... Jag ger inte upp i alla fall! Jag sätter mig mer än gärna i kassan, där jag slipper ha keps. Då får vi se vad dom säger!
Jag vägrar att stå och må dåligt över att se ut som ett fån. Dessutom tycker inte kunderna att det ser speciellt trevligt ut.

Som tröst drog syrran ner mig på stan för en liten shoppingtur! Efter det kändes det bättre! Kom hem med lite smått och gott så jag e nöjd:)
Ikväll kommer det även en snubbe från mammas jobb och fixar bilen! Hoppas hoppas hoppas den funkar sen!

Nu ska jag städa! Ser ut som en knarkarkvart här hemma!
Här kommer bilder på dagens inköp!




Vit stickad tröja från bikbok!





Grå, slapp klänning från HM!




En skön, chill tröja från HM!




Och en enkel, svart kuvertväska från accent!:)


<3

Inga kommentarer: