söndag 27 maj 2012

Heart skips a beat..

Äntligen är den här dagen över. Hade en mysig förmiddag hos mamma med syrran, njöt i solen och lyssnade på musik innan det var dags för jobb.
Bakis och eländig har jag genomlidit en stängning, finns inget värre än att stänga på en söndag, dessutom som sagt, bakis. Men jag överlevde.

Mitt i stressen tittar jag upp, och där stod han.. Har fasat för den dagen jag kommer springa på honom igen, och nu hände det på egen mark. Hjärtat stannade för en sekund, blev skakis och nervös.. Och lite ledsen. Fick gå in i postenrummet och andas lite, kollegan såg på mig att jag blev lite blek. Hade inte räknat med att reagera såhär, men det var jobbigt.. Jättejobbigt.

Så nu känner jag mig utmattad. Både psykiskt och fysiskt. Ska bädda ner mig i sängen och ta några djupa andetag.. Imorn blir det ingen träning, måste sova ut.

Hoppas ni haft en bra helg!
Love u<3


<3

Inga kommentarer: