onsdag 2 maj 2012

Ledig

Vilket underbart väder att vara ledig i! Var ju iofs uppe imorse och inventerade, men annars har jag varit fri som en fågel! Mötte upp Josse och Patrik på stan. Tog en glass vid maren och njöt av solen! Efter det var det meningen att jag skulle hitta något att ha på mig på personalfesten på fredag.. Men istället kom jag hem med två kuddar och några ljus! Inte bra! Men jag kände att jag behövde lite färg i lägenheten, den e så vit och trisst annars! Personalfests-outfit blir ett senare problem.. Typ nåt jag måste ta tag i imorn:s hur ska detta sluta..

Nåja. Nu har jag precis slängt i mig hemmagjorda pannbiffar med sallad, kommer nog bli en liten siesta i soffan oavsett om jag vill eller inte, är så sjukt trött!

Hoppas ni har kunnat njuta av solen ni med mina vänner:)







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: